måndag, februari 11, 2008

Makalöst

TV4 fortsätter med sitt bondfångeri. Detta mail fick min käre man idag:

-

”Bonde söker fru”

Är du man eller kvinna, singel och bonde?

Söker du kärleken? Vill du träffa den rätta?

Ta chansen!

Skriv ett brev och berätta om dig själv till:

TV4

Bonde Söker Fru

xxxxxx STOCKHOLM


Eller skicka ett mail till

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Eller ring;

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sista ansökningsdag är 4 mars.



Redan förra året påpekade jag att han ju faktiskt redan har en fru.

4 kommentarer:

PGW sa...

Jag röstar fortfarande på att ni ska köra en bluff, jag vill se Bosse och Gagga träffas och bli kära i tv :-) Kommer ju bli hur rart som helst!

Vi på Kantarellen sa...

Håller fullkomligt med PGW! Snacka om att jag skulle sitta bänkad vid TV:n.

Gagga sa...

PGW o Mamsan! Nog får min livliga fantasi vingar :)

Anonym sa...

Kunde vara ytterligare ett uppsving för Värmland att få se en romans i väst. Hur vet man att man träffat den rätta egentligen? Finns det nån facit? Skicka in ansökan när ni ändå håller på med hökörning och annat bondeliv. vi väntar framför TV:n