tisdag, november 04, 2008

Minns i november.......





10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga höstbilder. Hälsningar Malin

Hjortron sa...

Så härligt och vackert - tack för fin blogg!

Tankevågor sa...

Oj så vackert det är där! :-)

Anonym sa...

Vackert väder, frisk luft i massor. Men av sådant blir man trött. Vackra bilder i en vacker trakt.

Sofia sa...

Gråter helt hejdlöst. Du träffade rakt på min svagaste hemlängtarnerv.
Kram Sofia i Paraguay/Glava som inte tittat in på evigheter. Och som missade sommarens happening pga sjuka barn. Men som ber att få återkomma nästa år. Med Johanna som jag ju hittade igen härinne efter många år. :)

Anonym sa...

ah! det röda trädet!! jag har också bilder från Söndagen... jag tänker ta mig i kragen och lägga ut dem nu! *kram*

Anonym sa...

Läckra höstfärger! Måste ut o kolla om vi har så vackra färger än... Mörkt när jag åker till jobbet... mörkt när jag åker hem... Trodde att lövträdens färgexplosion var över här nu...

Gagga sa...

Nu långt om länge ska jag svara på era kommentarer;

Malin! Tack! Du känner säkert igen dig :)

Lifeblog! Tack snälla du!

Londongirl! Ja detta är vad jag ser från mitt hus, fast nu är det avlövat.

Anonym! Ja det är en stor lycka att få bo just här i Lyckorna.

Sofia! Men oj!!! Och oj vad du är lik Johanna!!!! Förstår att man blandar ihop er. Väntade så på dig då i somras, men du är lika välkommen nästa gång du kommer till Sverige. Kramar från ett höstruggigt västvärmland.

Josephine! Aldrig för har rönnarna varit så röda. Bilderna är från början av oktober.

Mia! Välkommen till min blogg!Inga glödande höstfärger kvar här nu. Bilderna blev liggande en månad ungefär.

Anonym sa...

åh va vackert. verkligen jättefina bilder!

Gagga sa...

Tack Linda o varmt välkommen till min blogg!