lördag, oktober 08, 2005

Grönt glas

8 kommentarer:

Anonym sa...

jaja nu forstar man ju vad du har haft for dig...bast att Bosse kor triumphen...

Gagga sa...

Haha!!!Så farligt är det nog inte.
Har ju i o för sig sagt att det går att läsa mig i mina bilder, men det handlar nog i dag mer om färgen. Lugnt o grönt. Kunde inte låta bli att leka med några bilder jag tog på Magnor Glassverk.
Ett glas gott öl(3.5%) har jag druckit.

Anonym sa...

Jag hör musik. Tänkte på din bild i min vardagssyssla... Plockade ur diskmaskinen och hörde grön musik! U

Gagga sa...

Musik! Ja den finns speciellt i den nedre bilden. En spröd grön musik.

Bloggblad sa...

Skål!

Gagga sa...

Bloggblad! Ser på klockslaget att ditt "skål" kom in i går kväll! Vid den tiden sov jag sött. Lite sent att säga "skål" tillbaka. Nu säger jag istället "god morgon". Kolla tidenså ser du att jag sovit jättelääääänge.

Vi på Kantarellen sa...

Nydiskat är det också! =)

Gagga sa...

Ja nydiskat o fint uppställt i fabriksbutiken på Magnor. Sen rörde jag till det i mina bilder.