onsdag, augusti 17, 2005

Lycka till!

20 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, här snackar vi lycka på högsta nivå! Grattis, köp en lott.

Lyckliga Grodan sa...

har du klonat fyrklövrar gagga? eller hur har du burit dig åt? Kanske det är ett fototrick

Gagga sa...

Plockade dom båda, som växte med en halv meters mellanrum, i ett dike, nyss, på min kvällspromenad.


Har inte använt kameran. La dom direkt i scannern.

Lyckliga Grodan sa...

köp flera lotter, begär löneförhöjning, bygg ett hus.. gör allt som man behöver tur för ..

Batbut sa...

och så är Du så go att Du delar med Dig av lyckan här på bloggen. För visst funkar det väl så - att det räcker att man ser en eller måste man plocka dem också? Om det är det sistnämna kanske jag ska hämta glasskäraren och ta ut dem från skärmen. gills det?

Gagga sa...

Hade nog mer tänkt att dela med mig av min tur till er!

Gagga sa...

Batbut! Ditt inlägg kom under tiden jag skrev det här ovan. Det var faktiskt riktat till er!!!

Vi på Kantarellen sa...

Tack, jag tar en liten bit av den lyckan också. Men bara en pytte!

Gagga sa...

Ta för dig du, o alla ni som vill! Jag hittar säkert fler

helena sa...

Tack, jag tar lite tur jag också :)

Gagga sa...

Ja,Lipgloss bitch! En stor fyrklöver till Jönköping!

anna sa...

oh jag lånar en bit jag med =D

Gagga sa...

Anna! Du behöver inte låna, du FÅR en!

PGW sa...

I mitt nästa liv, när jag ska vara kossa hos Gagga, då kommer jag knalla omkring och ÄTA såna här hela dagarna, fatta vad lycklig jag kommer att vara hela tiden! :-)

Gagga sa...

Jaa du, här växer klöver på ängarna!

Anonym sa...

En dag för sent - annars hade jag trott att bilvinsten berott på att jag bara sett dessa fyrklöver!

Gagga sa...

Nu vinner du nog två bilar till! GRATTIS till din vinst!

maruschka sa...

monica - har du vunnit en bil?...lyckos...

Anonym sa...

Gagga, det finns nog inte plats för två till men jag kan ju alltid sälja dem!

Maruschka, ja, otroligt nog vann jag en sån.

Gagga sa...

Du kan ju byta bort dom till nåt annat du behöver. Önskar dig ju allt gott!