fredag, december 23, 2005

Snart är hon här

10 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul!!

Morgondimma sa...

God Jul och Gott Nytt Bloggår

Cornelia sa...

Och du längtar så klart!

Gagga sa...

God Jul på er alla!
Om jag längtar ....ja... har inte sett henne sen Bloggforum o Bosse har inte träffat henne sen i somras. Nu ska vi myyyyysa...
Hoppas ni alla också har det gott :)

Julkramar till Monicorna, Morgondimma o Cornelia :)

Bloggblad sa...

Och jag längtar efter mina flickor som kommer i morgon fast jag träffar dem varannan vecka. Per försöker trippa runt och fråga "va gör du momo?" men han får inte till det...
Den store lille har redan anlänt och klätt hela huset och granen med tomtar och bråte efter sin julprincip: Allt ska upp!
Och jag går efter och plockar ner...

Gagga sa...

Bloggblad! Sessan ringde nyss från tåget. Hon blev aningen förgrymmad över att jag redan klätt granen. Sessan o Bosse brukar göra det. Jag gjorde en kupp ;)
Skinkan griljerad. Gröten på spisen.
Börjar kännas bra.

Julkramar från Gagga

Vi på Kantarellen sa...

Gagga! Du är ju lika fjollig som jag! =)

Lyckliga Grodan sa...

God Jul Gagga.. och hela familjen..
mys och pys och allt annat man ska göra när man är ledig tillsammans..

och gott nytt år

Bloggblad sa...

Ojoj, om jag hade klätt granen innan Calle kom... nej, det törs jag inte tänka på. Hemma hos sig vägrar han ha något julaktigt alls, han tar ut hela behovet här.
Nu är allt klart här också. 9.30 i morgon är jag beredd i kyrkan.... brukar bli fullsatt kl 10 vid krubban. Då går alla barnfamiljer som aldrig går annars. Och då ska de få höra ljuvlig skönsång.

Gagga sa...

Mamsan! Ja det är jag :) Tänkte att jag inte visat Sessan på så länge så jag klämde till o visade henne i massupplaga. Nu är hon här :)
Sitter o kelar med katter o tax.

Grodan! Tack det samma till dig o grodfamiljen :)

Bloggblad! Sjung högt så jag hör!
Ingen julotta i vår kyrka i år.
Förresten så "sabbade" Sessan o Bosse min gran. Klagade på mina gröna girlanger o hängde upp röda kulor :(