tisdag, juli 03, 2007

Smultronfrossa

6 kommentarer:

Tankevågor sa...

Jag har vattnat mina ute på ön i år så det blir säkert mogna de också. Härligt! :-)

Anonym sa...

Tage var och plockade några i kväll...men det blev inte så många så vi kan äta från tallrik. Men vi får vara nöjda med det lilla :O)

Gagga sa...

Nån hade varit och länsat mitt smultronställe så våra portioner blev inte så stora som de brukar vara, men sagolikt goda. Och doften...det är väl ändå något av det ljuvligaste.
Kram på er Londongirl o Gunnel!

Anonym sa...

Jag plockade en eller ett par handfull med smultron igår, hur gått somhelst. Vanligtvis överlåter jag det till barnen, som tycker det är så kul, men eftersom de inte var hemma fick jag uppleva en barndomsfrjöd själv! :-)

Anonym sa...

Oj så sugen jag blir! :)

Gagga sa...

Önskar er många goda smultronstunder!