torsdag, juni 19, 2008

Bosse sätter färg på tillvaron


"Gagga är du ledsen varför ler du ej
vill du jag ska måla någonting åt dig
flera liter Rödfärg har jag ännu kvar
gråt ej lilla Gagga allt ska bli så bra

Jag ska måla hela världen lilla Gagga
Falu Rödfärg ska det va
att det regnar och är grått det gör detsamma
du ska rödfärg på spaljén din ändå ha
Alla blommorna du sedan vill plantera
lilla Gagga jag ska måla dem till dig
Jag ska måla hela världen lilla Gagga
och allt ska bli så ljust och glatt för dig

Önska lilla Gagga, önska vad du vill
färgen den är dryg o räcker säkert till
himlens alla stjärnor
sagans alla slott
allting ska jag måla, Gagga önska blott

Jag ska måla hela världen lilla Gagga...."


4 kommentarer:

Tankevågor sa...

Han är för go din käre Bosse! Och på min takterrass vajar en likadan flagga från Italien och kära Ilva. :-)

Tankevågor sa...

OM....Bosse skulle få för sig att han vill ut på en liten skärgårdsö i Stockholms skärgård så finns det massor att måla där med.... ;-)
Kram

Gagga sa...

Londongirl! Han är ett fynd ;) Frågan är om jag vågar låna ut honom till dig ;)
Kram tillbaka

Anonym sa...

Kul när det blir rött och fint, jämt vore å köpt 10 liter falu och en liter allmogeblått,,,Här ska målas!