lördag, juni 28, 2008

Gaggas Blogg 3 år


Här fyller fyller jag 3 år o får saft o tårta på sängen av mamma Gurli. Redan på den tiden kallades jag Gagga.

Nu 55 år senare är det min Gaggblogg som fyller 3 år. Inte lika pigg o galen som då i begynnelsen. Å andra sidan inte heller längre lika anonym.

Trots att jag varken är flitig, eller rolig numera, har jag märkligt höga tittarsiffror och ligger förvånande nog för det mesta på medaljplats på Topp 50 Favoriter Nyligen.se.

Nån ny smaskig tårta blir det inte idag. Jag återbrukar den gamla mosstårtan från sommaren 2005. Håll tillgodo!

Varmt tack till gamla som nya tittare/läsare!!!! Fortsättning följer......

14 kommentarer:

Alison sa...

Grattis på 3-årsdagen! :)

Vi på Kantarellen sa...

Grattis!

Jag glömde alldeles bort min treårsdag... kommer igen vid fyra.

Anonym sa...

Grattis på 3-årsdagen. Vi ser fram emot lördagen den 5 juli. Malin m. familj.

Anonym sa...

Det är bara till att gratulera, och önska nya fantastiska år

Gagga sa...

Tack kära Alison! Hoppas allt är bra med dig o dina söta små!

Mamsan! Tror du vi måste på 3-årskontroll nu ;) ?

Tack Malin o varmt välkomna alla ni fyra M!!!! Håll tummarna för vackert väder!!!

Tack Magnus o varmt välkommen hit till min blogg!

Linda K sa...

jag har den äran jag har den äran att gratulera!

Gagga sa...

Tack kära Linda K för din vackra sång o NU ser jag att jag tagit fel på datum; det är visst inte 29:onde juni idag. Men va fa-n jag firar väl en dag till då :)

Anonym sa...

hej hopp och grattis! Tänk 3 år och jag som satt i går och funderade på mitt lilla ynkliga kommande ettårs-jubileum.
Fin dag önskas digö

Gagga sa...

Tack Ann! Men 1 år är inte småpotatis det heller! Vi gaggar vidare mot nya okända mål.

Vi på Kantarellen sa...

Nä, inte treårskontroll. Det brukar väl vara fyraårskontroller... i alla fall på barn. Men å andra sidan är min blogg mitt barn, som jag uppfostrat enligt alla konstens regler.

Gagga sa...

Mamsan! Då ses vi om inte förr på 4-årskontrollen då med våra små skötebarn ;)

Klimakteriehäxan sa...

Ber att få sälla mig till gratulanterna, om än lite i efterskott. Hoppas tårtan var god!

Tankevågor sa...

Grattis Gagga! Jag är så glad att jag hittade dig. :-)
Själv missade jag min bloggs tvåårsdag i april.

Gagga sa...

Tack Klimateriehäxan! Tur det var artificiella tårtor. Den i gråskala är ju väl ålderstigen o den gröna aningen mossig ;)

Londongirl! Tack detsamma!!!! Jag är så tacksam o glad över alla nya härliga vänner jag fått genom bloggandet, däribland dig!!!