torsdag, oktober 27, 2005

Very well



Förstår att man bör ta sig en rejäl funderare på hur man ska vara klädd Bloggforum.

Bläddrade mig igenom min garderob.

För trångt ... för slitet ... för trist ... för hett ... för flott ... för... bannat!!!

Fortsatte i affekt in till mitt arbetsrum o snubblade omkring i den dammiga trängsel o röra som där råder.

Fann mig till sist snärjd i en rulle med härlig wellpapp från Otterbäcken. Wellpapp, det är grejer det! Älskar wellpapp! Av Wellpapp kan man göra nästan allt.

Så här får det bli. Perfekt!

Svalt o absorberande till en kvinna med inbyggd kamin. Finemang för en glad skit med tendenser att spilla ett o annat på sin stass.

Om ni vill ska ni gärna få skriva era autografer på den. Ramar o glasar hela härligheten vid hemkomsten. Bloggforum i kvadrat.

Tror jag tar med mig hela rullen till Stockholm, ifall det blir regn eller så.

16 kommentarer:

PGW sa...

Åh så sött :-)

Anonym sa...

Här har du raffat till dej välldans!

Gagga sa...

PWG! Skulle passa med en sån där snygg grön burberryväska till det här, eller hur?

Rita! Jepp! Du ser att jag är i fin form.

Anonym sa...

Läckert....varför måste jag missa denna gudomliga tilldragelse.....kan ni inte säga att nästa forum måste bli lite närmare Sevilla.......

Vi på Kantarellen sa...

Holy shit!!! Du tror inte att det blir lite svårt att sitta i den kreationen? Eller tänk OM det blir regn och den suger åt sig 20 liter vatten. Är det inte risk för att en och annan,från början välgömd del tittar ut?

Humlan sa...

Cellofan utanpå! Sedan kan du gå ut i regn också, i denna kreppade kreationen.
Men hur du ska sitta, vet jag ej, du får mingla...

Gagga sa...

Alex! När kommer du till Stockholm?

Mamsan! Jag tar med hela rullen, så kan jag göra hur många klänningar som helst ;) Du jag har guldfärgad wellpapp om du vill ha en liten chic förpackning.

Humlan! Sitta kan jag göra när jag kommer hem till skogen igen.

Mette! Åh, nu blev jag glad. Bodil är den snyggaste kvinnan som finns enligt min Bosse. Jag gillar henne också.
Det här montaget är inte nytt. Har andra glasögon o annan frisse nu.

Bloggblad sa...

Det kallar jag Mode! Så kan alla små modebloggartjejer slänga sig i väggen!
Synd att jag är upptagen med att kalasa den 19, annars kunde jag tagit min tapetklänning och matchat dig. Jag sydde en grön medaljongmönstrad klänning (med häftapparat) när jag skulle uppvakta en 50-åring som sysslade med återvinning. Fast jag märkte inte förrän försent att tapeten innehöll glasfiber... inte att rekommendera. Det kliade sisådär 3 månader efteråt...
Jag gissar att din klänning också är en stå-variant...

Gagga sa...

Bloggblad! Skönt att det finns fler tosingar.
Synd att vi inte bor nära varann.
Idag har jag fått nya koder från telia, så min E-post fungerar troligen i morgon.

Batbut sa...

Snyggt! Gäller bara att inte ta för djupa andetag

Gagga sa...

Batbut! Wellpapp är starkt o töjbart ;)

Anonym sa...

mycket snyggt! Men jag måste korrigera - det kan ALDRIG bli för flott! :)

Gagga sa...

Mette! Oj! Nu blir jag till mig. Nästan så jag klipper lugg igen.


Anna! Är nog inte den flotta typen. Känner mig lite utklädd om jag försöker. Å andra sidan älskar jag att klä ut mig.

Anonym sa...

Good design!
[url=http://isfvlvpr.com/krmt/ymtg.html]My homepage[/url] | [url=http://saxaqowx.com/maik/vhba.html]Cool site[/url]

Anonym sa...

Thank you!
My homepage | Please visit

Anonym sa...

Nice site!
http://isfvlvpr.com/krmt/ymtg.html | http://jhivkvrb.com/ranr/pxrf.html