lördag, mars 04, 2006

Storfotat besök

9 kommentarer:

Monica med yffen sa...

Hos dig ser det riktigt fint ut med snö. Det gör det inte här.

Anonym sa...

Bor du så där vackert? Som ett vykort med all snö. Ok det är fint här med men börjar det inte räcka nu? Var ÄR våren?
Psst! Har mailat, kom det fram?

Gagga sa...

Monica m. Y.! Måste medge att det är mycket vackert, men tycker det räcker med snö o vinter nu. Minus 20 på nätterna. Burr!!!

Londongirl! Åh, jag längtar också så oerhört starkt efter våren. Jo jag har fått ditt trevliga mail o svarar framåt dagen :)

Anonym sa...

Snön gör sig bäst där än på stan, eller hur? Fint ställe att bo på.

Gagga sa...

Anne-Maj! Så mycket snö har det inte varit här på de 17 år jag bott här. Oerhört vackert o erhört jobbigt.
Själva stället är som en dröm. Kan inte önska mig mer :)

Anonym sa...

Bor du i denna idyll?

Gagga sa...

Eva! Har den stora lyckan att bo här året om. Bostaden är alltså huset bak snöhögen på den övre bilden. Bak huset finns en gäststuga. På den nedre bilden syns garaget, min Bosse på skidor o min ateljé (under reparation) T.v om garaget utanför bilden finns ladugården, hönshuset o höladan i en stor byggnad.

Monica! Måste ju erkänna att här är vackert året om. Ser du snömannens fotavtyck? Det snöar fortfarande i detta nu.

Anonym sa...

Det måste vara underbart att bo där när det är sommar.Ja, vilken årstid som helst, men sommaren...får mig att tänka på grönska, blomning, dimslöjor...

Gagga sa...

Eva! Du får kolla lite i mitt arkiv. Har många bilder på usikten o från min trädgård sommartid :)