måndag, mars 05, 2007

Anslagstavlan





11 kommentarer:

Ilva sa...

åååååååå

Cornelia sa...

Vackert, du kan du!

Gagga sa...

Tack mina kära vänner!

Anonym sa...

Cooool... M

Anonym sa...

Det är gagga i egen hög person!

Vi på Kantarellen sa...

Du är utmanad!

Anonym sa...

Väldigt vackert. Hur gör Du det?

Gagga sa...

M! Kolla ribborna i kundvagnsskjulet på Palmviken ! :)

Anne-Maj! Lite trasig, lite häftig, något färgrik... Ett ordnat kaos :)

Mamsan! Såg det. Vad ska jag nu avslöja :)

Cleo! Tack! Ett foto på en rensad anslagstavla. Ett varv i photoshop o sen några varv i Picasa. Enklare än det ser ut, men så jäkla kul att göra. Har visat massor av dylika bilder under min bloggtid.

Anonym sa...

ninanninanninannininanninanninannina... OK nu har jag varit ute på uppdrag granskning...
megamysko. M

Gagga sa...

M! Visst kände du igen häftstiften :)

Anonym sa...

Aha! Ja,jäklar, när jar blir frisk är det första jag vill göra att gå på en kurs i photo-shop. Jag tror det skulle tilltala mig något oerhört. :-)