lördag, mars 10, 2007

Öppnar dörren inom kort

11 kommentarer:

Cornelia sa...

Snacka om att hålla spänningen vid liv... vi står snart inte ut...

B*i*g*g*i*s sa...

jupp, nyckeln sitter ju där. Öppna snart lite på glänt, så att vi får kika in...

Gunnel sa...

Skönt att det närmar sig!!

londongirl sa...

Snacka om att man ska ha tålamod här....Säger som Biggis, vi kan väl få kika lite nu?!

Mamselamsen sa...

Herre Gud... jag längar efter dina stickade väskor och halsband. För att inte tala om din stickade soffa.

caroline sa...

spännande!! härliga tider!! själv har jag balkongdörrarna öppna, alltid ngt :)

gagga sa...

Cornelia! Vågar själv nästan inte tro på att det är sant, så jag har inte klarat att avslöja nåt av det som pågått här sen i somras faktiskt. Men nu kommer det snart :)

Biggis! Ja nu står ni alla på tröskeln :)

Gunnel! Ja nu borde jag ställa fram vitvinsglasen o de salta pinnarna

Londongirl! Ni kan väl titta på den vackra utsikten så länge;)

Mamsan! Allt finns på plats.

Caroline! Och du vet ju allt som redan varit inne o tjuvtittat. Öppen altandörr låter underbart. Men våren är faktiskt på väg hit också. Väntar på sol. Ha fortsatt skönt i Berlin!

cleo sa...

Nä, nu vill jag veta... :-) Spänningen är olidlig!

gagga sa...

Cleo! Nu vet du :)

Linda K sa...

vilken fin dörr till ateljén! den skulle jag också vilja knalla genom dagligen, tack :)

gagga sa...

Linda! Den dörren är urgammal o låg, så man slår i huvet var gång man träder därin, om man inte tänker sig för förstås. Men en av mina kortväxta kompisar som slog i huvet där blev så glad. Hon sa att det var första gången i livet hon slagit i huvet i en dörrkarm :)