lördag, oktober 29, 2005

Finn fem bloggare


Hittade en massa märkliga bilder som väckte glada minnen. Måste vara Sessan som lagt in dem i min dator någon gång. Bilderna är tagna på Clarion i Stockholm för två år sen (tror jag).
På dessa bilder hittar ni åtminstone fem idag aktiva bloggare:

Anna
Brunchgirl
Gagga
Gonzalita
Sessan

Själv visste jag vid den tiden, knappt vad en blog var.
Sessan bloggade redan då. Troligen gjorde Anna det också. Minns mest hennes häftiga silverstövlar.
Och Gonzalita kan säkerligen också ha varit igång då. Just den kvällen visade hon ett mästerskap i att fixa stänkare.
Brunchgirl har faktiskt börjat blogga efter mig. Läser med spänning hennes blogg i väntan på brunchbabyn.
Ytterligare en vacker kvinna finns med på dessa bilder; P-L, bloggar du också?
Så kul för en gammal Gagga att få gå ut med dessa unga, vackra, trevliga damer. Långt om länge säger jag :Tack för senast! Vet att jag får träffa åtminstone några av er snart igen. Ska verkligen bli kul!

10 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Det var väldigt vad Ni vara smala. *avundsjuk*

Anonym sa...

Hehe... skulle precis säga detsamma - värst vad långa och smala vi var på den tiden ;) men det var en rolig kväll!!

Gagga sa...

Mamsan! Det var då det. Annat är det nu ;)

Anna! Jo det var verkligen roligt. Minns när du blåste iväg i snöstormen som en Peter Pan i dina silverstövlar. Visst var du smal också. Vet inte vad Jessica gjort med bilderna. De var så här när jag hittade dem.

Bloggblad sa...

Hm... ser nästan sjukligt smalt ut. Var det Lustiga Huset ni var på?

Gagga sa...

Bloggblad!
Den som tog bilderna var nog lite på sniskan.

Anonym sa...

blåste iväg var ordet! :)

Alison sa...

Lite för många long drinks kanske? :)

Det var en kul kväll, ses gärna igen om brunchbebisen tillåter!

Gagga sa...

Anna! Hela baren satt andlös o åsåg din sorti. Den var magnifik!


Alison! Många långa drinkar blev det ja. Och jättekul att träffa alla beautyqueens.
Önskar dig all lycka nu o framöver!


Mette! Ja o jag förstod först inte vad det var för några bilder när jag fann dem. Har inte pratat med Sessan än. Kanske hon dragit ut dem på längden i photoshop. Hade det på förra datorn. Om hon dragit ut dem på bredden hade jag aldrig lagt in dem.


Har fortsatt bära tunga bananlådor hela dagen. Och flyttstädat åt syrran. Totalt slut. Gonatt! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......

Gonzalita sa...

Hehe, jajävlar vilken kväll! Stänkare, glitter, fab socializing och surr en masse! Det var ju fabulous!

Annars sorti var verkligen übercool, som en isprinsessa som flöt iväg bland snöflingorna.

Favorit i repris snart förhoppningsvis!

Gagga sa...

Gonzalita! Nu på lördag har vi chansen att köra davorit i repris. Ska bli såååå trevligt att träffa er igen!