lördag, oktober 01, 2005

Randgräs

7 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Hmm....ser ut att kunna bli ett häftigt kuddmönster.

Gagga sa...

Ja nu blir det nog diverse textila arbeten framöver. Och kanske lite flätade korgar.( Jag flätar själv alltså. Men målar INGA gullipluttblommor på.)

Cornelia sa...

Nu blev det lite lapptäckslikt. Och gullipluttblommor hade jag inte trott om dej. Inte riktigt Gagga helt enkelt.

Anonym sa...

Tittar man stint på bilden blir man ju yr,,,billigare än sprit det där. *skrattar*

Gagga sa...

Cornelia! JA, och själv ser jag små vindsnurror i det hela..
Dagens diagnos: lite snurrig, men färgskalan visar betydligt sänkt aggressivitet.
Nej inte nåt gulliplutt här hos mig.

Rita! Inte illa om du kom igång av det här. Det är väl snurrorna som drar iväg med dig. Tjohoo!!

Anonym sa...

Lapptäcke vad just vad jag tänkte på när jag såg mönstret.

Gagga sa...

Jo det blir lätt lapptäckslikt i Picasa. Men den här gången försökte jag få lite mönterrapportkänsla.
Är något mönstertrött nu o aningen färgtrött.Nu får jag luska ut något nytt.