fredag, oktober 07, 2005

Höststädning

Dags att höststäda i trädgården.


10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag far ta o ga pa picasa kurs hos dig!!! Hur lackert som helst!!

Gagga sa...

Ilva! Satt just o skrev kommentar hos dig, bedårad av kastanjens frukthölje. Jaså du tror att jag tagit hjälp av Picasa för att få så fint städat i min trädgård. Neej det ser ut så ;) (snart)

Lyckliga Grodan sa...

fiint.. vilken fröjd för ögat.. tack gagga..

Gagga sa...

Ja idag är det ordning o reda bland tuvorna ;)

Vi på Kantarellen sa...

En jäkla massa tuvor... vilken plats dom måste ta. *ler*

Batbut sa...

Grönt känns som livets egen färg! Tack, behövs för en sargad själ (*s*)

Gagga sa...

Mamsan! Nej det är inga tuvor. Jag har slutat klippa gräsmattan o börjar knyta ihop gräset i små tofsar. Tänkte jag skulle få hit någon trädgårdstidning.

Ja Batbut ; grönt är helande. Hoppas du mår bättre nu.

Anonym sa...

Det här var helt underbara bilder, tack!Njuter i fulla drag...

Bloggblad sa...

Har du piggnat till? Det ser så ut. Själv har jag sovit i stort sett hela eftermiddagen.

Gagga sa...

Tack Lena! Glad att du uppskattar mina bilder.


Bloggblad! Piggnat till? Ja det kan man nog säga; bara lite trött, lite yr, lite "flimrig i bröstet", diffus huvudvärk,... Annars är det bra, tack!