fredag, oktober 28, 2005

Test

Vart tog min blogg vägen?

7 kommentarer:

Gagga sa...

Var tvungen att kolla. Min blogg bara försvann.

PGW sa...

Har den sprungit bort ..?

Humlan sa...

Har du också problem?!
Här är en till som har problem från och till...

Lyckliga Grodan sa...

den är här.. i min dator iaf..

Vi på Kantarellen sa...

Jag tror att den döda älgen nedanför...spökade bort den.

Batbut sa...

Jag hittade den!

Gagga sa...

Humlan! Vet inte. Tror det var jag själv som gjorde något misstag i går kväll.

Grodan! Skönt! Då vet jag att jag finns.

Mamsan! Tänk det är nästan så jag tror det samma.
20 döda spökälgar...huuuuu


Batbut! Så bra! Nu är den tillbaka, o jag är hemma igen efter att ha kört flyttlass o kånkat banankartonger hela dagen åt min syrra. I morgon blir det städhjälp.