tisdag, juli 26, 2005

Från mitt stenparti




10 kommentarer:

Anonym sa...

Stenparti no 2 är så snyggt! Det är nåt visst med strama stenar och växter.

Ilva sa...

Mina favoriter ar bilderna 2 o 4 men alla ar fiiiina, for att inte tala om den basta fargen! Ar du lugnare idag?

maruschka sa...

Som ett konstverk, tänk vad naturen kan vara vacker!

The Female Dinousaur sa...

Tvåan och fyran klara favoriter! Översta bilden ser nästan ut att vara en satellitbild över jorden... :-)

Vi på Kantarellen sa...

biggis! Du tog orden ur min mun. Ser du lågtrycket över Sverige?

Vi på Kantarellen sa...

Och det gula, är alla giftalger som gror just nu.

Bloggblad sa...

Jag gillar ettan! Själv har jag inga stenar i trädgården, och leran är inte så där vacker... bara lerig.

Gagga sa...

Tack för alla kommentarer!
Klippte gräs när ni var här.
Bra med stenpartiet. Behöver varken klippas eller vattnas.
Tänker själv ofta på kartor när jag ser nära på berg o stenar.
Det finns en jättefin världskarta, ett ställe efter vägen längre bort. Måste fota den nån dag.
Men lera kan också vara vackert, speciellt om man gjort skålar av den.

Mikusagi sa...

Den första var ju bäst!

Gagga sa...

Tack Mikusagi!