fredag, juli 01, 2005

Stockholmare på intåg

Inte nog med att självaste Mamselamsen hade hittat min purfärska blog....... min inbjudan till frusna stockholmare hörsammades på direkten...... Det kommer två st. ikväll!! Undrar om dom vill jaga räv? Premiärdoppade mig nere i sjön i går kväll, och därmed är räven troligen redan väck, för här badas det utan kläder o jag skrek nog lite vid själva temperatursänkningen. Oj, det är kanske mitt fel att kanotisterna blivit allt färre de senaste åren. Ryktet om det blekfeta sjöodjuret har nog nått kontinenten.

2 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Borde inte det ryktet locka en massa turister i stället. Din man kanske skulle kunna stå en bit in i skogen och ta betalt medan du slänger badlakanet? Extrapengar är aldig att förakta. =)

Gagga sa...

Mamselamsen! Nog för att vi har haft en o annan turistfälla genom åren, men den här tål att tänkas på.