onsdag, augusti 03, 2005

Bloggarnas Riksförbund?

Fick syn på den här skylten i min kompis konstsmedens verkstad. Kanske detta är lösningen på problemet; " du kan väl rita något käckt", "kan du skänka något du gjort till vårt lotteri", "du textar den här skylten va", " du är väl bra på att sy i blixtlås", " "nu är det dags att rita nya kartor till byalaget".....Ja, du Bloggblad, du vet vad jag menar, vi har "pratat" om det flera gånger. Säker finns det fler av oss. Nu sätter vi upp varsin sådan skylt, så ska ni se att vi får både tid till att jobba, leva o BLOGGA!

13 kommentarer:

Bloggblad sa...

Perfekt! Den bilden måste jag kopiera.
Förresten kom det 600 riksdaler inramlandes igår för en text jag skrivit... Det var rätt bra betalt. Mer sånt!

Gagga sa...

Si där, nu är vi inne på rätt spår!
Börjar folk betala, kanske vi skulle slippa gå till skolan!

Theron o familj sa...

Gör som "topmodellerna", stig inte upp ur sängen för mindre än några tusenlappar. (Dom tog ju lite mer, men, men. He, he)

Gagga sa...

Konstigt att jag inte fått erbjudanden i den vägen efter mina avslöjande "nakenbilder"! HI,HI!!!

Lyckliga Grodan sa...

jag tror jag ska sätta upp en sån skylt i hemmet: grodgänget tycks tro att de bor på hotell helt plötsligt.

Gagga sa...

Gör det! Fri kopiering! Undrar vad BRF betyder egentligen?

Vi på Kantarellen sa...

Jag har folk som allt emellanåt vill ha hjälp vid symaskinen, Jag behöver också en sån skylt

Jessica sa...

BRF brukar stå för bostadsrättsförening :)

Gagga sa...

Mamsan! Kopiera o förstora, så slipper du! Eller också får du mååånga guldpengar att stoppa i din fina väska.

Gagga sa...

Jessica! Jag fick faktiskt betalt när jag skrev protokoll i hyresgästföreningen en gång i tiden. Men får du betalt när du donar i din BRF? Sätt upp en skylt du också! ;)

Bloggblad sa...

Bloggarnas riksförbund tycker jag blir utmärkt som översättning.

Men hur kul (på en skala) har de däringa toppmodellerna som inte får smaska i sig nåt gott alls...?

Theron o familj sa...

bloggblad! Jag tror dom där modellerna "smaskar" i sig både det ena och det andra!

Gagga sa...

Toppmodellen Gagga har just smaskat i sig nybakat bröd med vitlöksost, o sköjt ner med en stark Carlsberg.
Gött!