måndag, augusti 15, 2005

Kjell Engmans vackra skor i glas

















KOSTA BODA

19 kommentarer:

Batbut sa...

Snabbt, bort med bilderna! Ser Mamselamsen dem lär hon gå i taket! Vad Du än gör, inga handväskor bara!

ps: underbart vackra saker & bilder

Gagga sa...

Kära Batbut!
Hon har säkert redan sådana! Dom fanns överallt därnere i de småländska tassemarkerna!

Gagga sa...

P:S: Handväskor! Där sa du nåt!

The Female Dinousaur sa...

Jättefina bilder!

Anonym sa...

Otroligt vackert.. SÅN, den röda, skall jag bara ha!!

Vi på Kantarellen sa...

batut! Det är lugnt! Jag har sett dom "live". Och jag snodde inga alls! =)

Gagga sa...

Tack till Biggis!

Rita! Och jag ska väl ha ett par av de nedre koskorna.

Mam! Du hittade väl inga guldförgyllda där förstår jag.

Theron o familj sa...

Tjusiga! *busvisslar*

Anonym sa...

Härmed utlyser jag en ny utmaning till alla bloggare - vad har ni i erat kylskåp?

Och nu när jag såg dina fina bilder har jag redan nästa utmaning klar - Vad har ni i skogarderoben...*skrattar*

DET kan bli en rejäl överraskning!

Gagga sa...

Monica! Oj, vad har jag nu satt igång. Men okey! När jag kommer hem så...!

Gagga sa...

Mamma Mu! Du vill väl också ha ett par sådana där koskor!

Theron o familj sa...

gagga! Det är klart jag vill!

Gagga sa...

Alfahanna! Lättad! Kör hårt!
Krama han den söte!

Ilva sa...

hej hej! Det regnar hos oss o fortsatter det så här blir det lätt att åka hem! Vilka fina askungenskor (inte den där förskräckliga snövit...fast Askungen har jag också en del att säga....) men jag antar att jag måste hugga av hälen för att komma in i dem som den Anastasia jag är! finns de strl 39-40?????

Bloggblad sa...

Mmmm, jag vill ha såna fiskskor med fenor! Jäddrar anåda vilken fart det skulle bli på mig då!

Tanten: Ha! Jag tänkte just på det i går med mitt tomma badrumsskåp.... bara ingen föreslår kylskåpet! Mitt får ni inte se, för då kommer snart hälsovårdsnämnden och ringer på min dörr!

Gagga sa...

Ilva! Jag lever också på stor fot!
40-41 sådär.
Du är alltså inte här i närheten för här är det soligt o varmt!

Gagga sa...

Bloggblad! Fiskskorna är urläckra!
Tror du annars inte att Kjell Engberg kan göra några specialare åt oss; G-klavsskor med inbyggd musik åt dig o färgkladdiga foträta palettskor åt mig.

Cornelia sa...

Så coola..!

Gagga sa...

Cornelia! Ja man blev så glad o överraskad när man hittade dessa mellan alla skålar o vaser.