torsdag, augusti 18, 2005

Har bara städat lite!

Usch, jag orkade inte ha de usla saxbilderna kvar. Mådde dåligt av att veta att de fanns där. Ursäkta att era kommentarer försvann samtidigt! Får väl skylla på PMS igen. Undrar om P står för pre den här gången också, eller om det äntligen är dags för post. Pust o stånk o stön!!!
Bara man inte ska tvingas gå omkring i ett sånt obehagligt tillstånd hela tiden framöver. Jag har inget emot att bli gammal, bara jag får fortsätta vara någorlunda frisk o glad o nyfiken på livet.
Vart tog den där laddningen vägen, o lusten.......??? "Utsketet äpplemos", är den rätta benämningen på mig, just nu. Troligen raderar jag ut det här innan kvällen.... för jag är en i grunden, god o glad o positiv människa.... Eller är det slut på det nu?
Det blir ingen bild på det här. Tack o lov, tänker ni säkert.

11 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Post ms...är härligt. Jag är på väg!!
Bara en och annan "kärringahetta" påstår min make att jag har. Men han bara inte fattar hur oooolidligt varmt det blir ibland i det här huset.

Lyckliga Grodan sa...

häng i gagga... det blir bättre endera dan... ibland känns det bara för jäkligt...

Gagga sa...

Tack båda!
Det känns redan lite bättre.

Anonym sa...

Gagga,,alla har vi "såna" dagar, vare sej vi vill eller inte,,,trösten är, det går över.
Men jag tycker det var synd du tog bort den förra bloggen,,,,den skrattade jag gött åt!

Gagga sa...

Inte vill ni väl ha saxbilderna tillbaka?

Theron o familj sa...

Gagga! Jag håller med dom andra: ibland går det upp och ibland går det ner! Skickar lite kramar! *kram, kram*

Gagga sa...

Tack o kram tillbaka!

Som ni ser har jag gjort en rekordlång fotoblog för att komma igång.

Gagga sa...

Vill helst spy på mitt klämkäcka jag just nu! Har god lust att saxa till det igen!

Gagga sa...

Jag tar säkert till den igen om en viss person slipper ut ur sitt fängsel.

Anonym sa...

Tssss stick o hämta receptet på pmskakorna (finns under den 13/8) funkar säkert lika bra till Post ms. ;-)
Från en som återgått till det kära html kodandet igen.
/Mumrik

Gagga sa...

Kära Mumrik! Har saknat dig! Måste kolla upp dig igen. Du försvann i nåt "annat". Kakbak kanske det kan bli...Det var pre den här gången också.