fredag, augusti 26, 2005

Grönt

16 kommentarer:

Ilva sa...

Jattefint!! O fargen.....mmmmm

Gagga sa...

Mmmmmm!

Ilva sa...

Mar du battre? Laste langre ner att du har nat fel....ta vara pa dig, jag vill ha kvar dig!!

Batbut sa...

Vackert! Blir glad av Dina bilder (och lite avis *s*). Tack för kommentarerna jag så skamlöst bad om (finns ingen hejd på mitt bekräftelsebehov *s*)

Gagga sa...

Batbut! Bekräftelsebehov har vi väl alla. Tack för dina omdömen här, säger jag då!

Gagga sa...

Ilva! Mår dåligt längst ner, men upptill är det full fart!

Lyckliga Grodan sa...

den här färgen gillar jag... jag tror man blir frisk av den dessutom.. krya på dig längst ner

Anonym sa...

Jag har en väninna från Hong Kong, storstaden med såååå mkt folk.. hon säger att i Kina, när man blir trött behöver man något grönt att titta på.. skogen, trädgården, krukväxter... vad som helst, bara det är grönt.. så det är gammalt kinesiskt hälsoknep *ler*

Anonym sa...

Angående dina svullna ben...kollat blodtryck? Håller tummarna för att allt blir bra, det måste vara jobbigt att gå på svullna fötter, stackars dig!

Gagga sa...

Grönt är min absoluta älsklingsfärg och har alltid varit. Jag är helt säker på att man mår bra av grönt både utanpå o inuti.
Blodtrycket helt okey!
Passar på att gå barfota i mina mjuka mossiga gräsmattor. Tror att jag inte tålde de hårda stengolven på skolan ( o allt sittande vid datorn, men det nämner vi aldrig)

Lyckliga Grodan sa...

ooh, jag såg inte det sista du skrev... kan svullnaden sätta sig runt midja och stuss av bloggande tror du??

Gagga sa...

(Ser inte bättre ut.) Men tänk dig att vara rund UNDER fötterna, utan att ens ha tagit sig ett glas...

Anonym sa...

Underbart! Det är verkligen bilder att vila i!
Jag mår också bra av grönt. Hoppas att fötterna blir bättre av mosspromenaden (det låter så mjukt och svalt!) så att ni blir vänner igen, du och dina fötter.

Theron o familj sa...

Gagga! Var rädd om dig! Kanske skulle vila från jobbet ett tag? Och bara blogga menar jag. Kan aldrig vara bra för fötterna att ränna runt där i skolan... :)

Gagga sa...

Nita! Tror att vi är många som älskar grönt, fast blått är den färg de flesta föredrar.
Nu ska jag ta ett fotbad med havssalt, o kanhända en cognac. Det brukar bota det mesta!

Gagga sa...

Mamma Mu! Det kanske är så att fötterna talar om att nu är det minsann färdigtraskat i skolkorridorer. Dags att vandra vidare på mjukare stigar måhända!