fredag, augusti 26, 2005

Min sommar

16 kommentarer:

Ilva sa...

nu har du verkligen kommit igang ordentligt-verkar livsfarligt....

Lyckliga Grodan sa...

ojojoh´, är det vinet??.. eller den imponerande sommaren??..jag kan inte ens satava längre..

glöm inte att lägga upp foten i högläge

Gagga sa...

Ja nu får jag ge mig för idag. Det här bildprogrammet gav ju oanade möjligheter. Vinet är inte uppkorkat än. Har varit ute o gått barfota o det var kallt i gräset o något avsvällande.

Batbut sa...

du är klart på hugget idag *s*

Batbut sa...

gagga, nu har jag en "bilderblogg" om och när bildläraren känner för att "jobba" på fritiden

Bloggblad sa...

Hörru, är det inte elverna som ska göra bilder på dina lektioner?

Cornelia sa...

Innan vinet?

Theron o familj sa...

Fram med förstoringsglaset säger jag.
(Vilket häftigt hus på Öland! Så där ser mitt drömhus ut.)

Gagga sa...

Svarar Bloggblad först: Jag har inte gjort bilder på lektionstid, det är här hemma jag har alla roligheter. Mängden bilder o inlägg igår berodde på att jag var hemma hela dagen!!!!

Gagga sa...

Batbut! Det var nog dina häftiga danser som fick mig att jobbaså intensivt. Tack!

Gagga sa...

Cornelia! Det blev inget vin! Tog ett glas öl istället. Obs på kvällstid, efter att ha stängt av datorn.

Gagga sa...

Mamma Mu! Vill du bo i en väderkvarn?
Hoppas du inte har alltför starkt förstorningsglas. För här finns jag med både framifrån o i närbild o i mitt utebadkar o i sjön....

Theron o familj sa...

Gagga! Jag menar naturligtvis formgiveriet här nedanför. Vilken väderkvarn pratar du om?

Gagga sa...

Mette! Bildprogrammet heter Picasa.Ilva använder det också ibland. Vi har båda lärt oss av min Sessan.


Mamma Mu! Trodde du hade kollat väderkvarnen på mitt kaotiska collage, medelst ditt förstorningsglas.

Theron o familj sa...

Nä, har inte tagit fram förstoringsglaset äänu. Vet inte om jag vågar. *fnissar*.

Gagga sa...

Mamma Mu! Nej det är kanske bäst du låter bli...