lördag, augusti 27, 2005

Medicinering pågår

19 kommentarer:

Anonym sa...

Har du smygtagit foto på mej?

Lyckliga Grodan sa...

det är ju inte klokt vad tjusig du är... den där färgen på kroppen är inte att leka med..

Ilva sa...

att du ALDRIG visar ansiktet!!!

Gagga sa...

Rita!Nej det är Freja som har fotat mig.Alldeles nyss!Ser du också ut så här så lider vi nog av en smittsam bloggsjukdom.

Grodan! Du menar väl att min baddräkt är tjusig. Bosse målade uthusen idag. Gamla lador o gamla käringar kan behöva lite rödfärg!

Ilva! Hade glömt att sminka ansiktet. Därav påsen. Men du kan se mitt gröna öga på collaget!

Ilva sa...

Har du grona ogon? Jag med!! Trodde att det var ditt oga, har ju kollat ordeentligt pa kollaget sa klart.

Bloggblad sa...

Vet inte du att det är farligt att stoppa in huvudet i en plastpåse???

Gagga sa...

Ilva! Jaa, gröna o nästan gula när jag blir arg!


Bloggblad! Det stod bara att det var farlig för barn på påsen, o jag är väl vuxen, eller....

Batbut sa...

Du dansar ju bättre än mig! Hur länge har Du övat egentligen? Och vet ni vad, jag har också gröna ögon, pilutta er

Theron o familj sa...

Men vad har mänskan nu gjort?!

Gagga sa...

Batbut! Du ser att du fick igång mig rejält. Nu har jag t.o.m. varit på skogspromenad. 3 km på mjuk mossa. Bra för fötterna! En näve kantareller med hem.
Undrar om hela gänget har gröna ögon!?


Mamma Mu! Jo nu har människan ätit vattendrivande o fått mera stuns på sina fötter!

Vi på Kantarellen sa...

Jag tycker det ser mest ut som du solat lite för häftigt.

Vi på Kantarellen sa...

OCH.... här kan man faktiskt snacka om att du har riktiga "rattar" också. =)

Batbut sa...

nu du, har jag riktigt foto på mig på bloggen! Och jag har LÄNKAR! Jag har länkar länkar länkar. Alldeles själv har jag gjort dem! Stolt är jag som en tupp!

Gagga sa...

Mam! Röd utan sol= falu rödfärg
Rattar? Du menar väl pattar?


Batbut! Du kan ju rita också! Men länkarna hade allt trillat ner långt, långt ner...

Batbut sa...

Gagga, kolla nu då! Fixat och klart *s*

Anonym sa...

Grön baddräkt *ler*

Gagga sa...

Batbut! Nu har jag kollat! Imponerad!

Tant Monica! Såklart!

The Female Dinousaur sa...

Läste om dina krämpor. Låter inget vidare - hoppas du snart blir bättre. Eller vänta, du ser ju redan bättre ut, att döma av bilden. Svullnaden har liksom spritt ut sig över hela kroppen istället. Någon allergisk reaktion av medicinen som gör att du döljer ansiktet?

Gagga sa...

Biggis! Jo jag är bättre! Har tagit vätskeavvisande två mornar nu o ser på vågen att jag kissat bort 2 kilo på ett dygn!
Ansiktet är en hemlighet :)

Mette! Tjo flöjt!!!