lördag, augusti 06, 2005

I afton dans?

20 kommentarer:

Ilva sa...

Tycker det ser ut som en fisk jag, kanske en av Mettes forsvunna?

Gagga sa...

Nog för att vi ska ha årets Abborrekalas här ikväll, men neej....

Theron o familj sa...

Kunde vara en skosula om det inte vore för "grejjen" där bak? En gammal klack kanske, mycket gammal alltså?!

Lyckliga Grodan sa...

är det månne askungen som varit ute igen och tappat dojan... hon borde veta bättre än att slänga runt sina saker hursomhelst..

PGW sa...

Nej men så tragiskt, det är givetvis Askungens tappade sko! Prinsen letade och letade men hittade henne aldrig och föll ihop av utmattning till sist, och dog ensam med skon i handen! Nu finns endast skon kvar och knappt det. Snyft.

Vi på Kantarellen sa...

Det är ju din gamla sula, som ramlat av dina "skandaler"

Vi på Kantarellen sa...

Men hade du verkligen högklackade "skandaler"?

Gagga sa...

Åh, vad jag njuter när jag får igång er med mina konstiga bilder!

Kunde inte låta bli att fotografera de rester av en gammal klackesko, jag hittade när jag grävde i min trädgård. Hon som har haft dom, dansar nog på de himmelska ängderna numera.

Önskar ni alla vore här nu, för klockan sex, drar vi igång årets Abborrekalas. Berättar mer i morgon!
Klackarna i taket!

Batbut sa...

Aborrekalas? Var Askungen med på det eller har jag missat något?

Ilva sa...

Hej da Gagga-nu aker vi! Hoppas att du hade roligt pa abborre festen! Vidhaller att det ser ut som en fisk, vad ni ar fantasilosa som bara ser skor o sant. Askungen jojo men hon ar ju battre an den dar Snovit som utnyttjar de stackars dvargarna o sen hoppar upp pa hasten med forsta basta prins som kommer forbi-blir lika arg varenda gang...

PGW sa...

Jaaa! Det är inte bara jag som irriterar mig på Snövit, hurra!!! Hon bor i frid och ro i skogen med sju män som älskar henne! I Disneys variant undrar man verkligen över hennes förstånd, hon ligger och är skendöd och dvärgarna gråter och det är så tragiskt som helst. Så kommer den töntige prinsen (som ser helbotoxad ut i ansiktet fö) och vad gör han? Han störtar inte fram till Snövit det första han gör, utan han börjar SJUNGA och vifta med sin befjädrade hatt! Herregud alltså ...

Batbut sa...

pale & Ilva, vet ni inte att de flesta bildsköna manliga skådisarna är lite fjolliga? Klart han hellre sjunger än hånglar

Gagga sa...

Godmorgon! Ni är ju helt underbara, som har roat varandra med den ena sagan efter den andra medan jag höll kalas.
Både Snövit o Askungen var här. Bäst före datumen hade gått ut på dom båda. Två av de gamla dvärgarna deltog; Glader o Toker!
Prisarna hade rest till Stockholm!

Vi på Kantarellen sa...

Jag såg idag att de länkat via mig till dig på bloggportalen. Kul va?

Gagga sa...

Oj, roligt! Måste kolla! Trodde inte portalen öppnade förrän i morgon!

Gagga sa...

Mamselamsen! Nu har jag sett o läst. En får tacke!

Bloggblad sa...

VAR ÄÄÄÄR DU???? Ramlat ner i nån håla med din hala stövlar?

Gagga sa...

Armarna i diskbaljan, benen på väg på 50-årskalas, skrotten på toa o huvet kvar på nya goa kudden. Det var fest i går kväll.....

The Female Dinousaur sa...

Är det dom bruna från inlägget längre ner, som brunnit?

Gagga sa...

Menar du mina bruna spiror eller mina brasilianska 70-talsdojor?