söndag, augusti 14, 2005

Laddad


Nu vet jag, och ni har troligen märkt det. Det var ingen avprogrammering, utan snarare en uppladdning. Jag känner mig fulladdad av all lust som tänkas kan, t.o.m. arbetslust!!! Jo jag börjar jobba i morgon, o det känns faktiskt riktigt lustfyllt. Har packat min skolväska o rakat benen o känner mig redo att möta alla mina båd´ lustiga o olustiga lärjungar o arbetskamrater. Men tro nu inte att det är slut på mitt bloggande. Nä, nä, det ska mycket till innan jag sinar. Vi hörs imorgon! Gonatt!!!

9 kommentarer:

Bloggblad sa...

Lycka till i morgon. Hoppas det blir varmt och skönt så du inte fryser utan päls på benen. Härligt med lite skollust. Själv laddade jag enormt den sista veckan, det sitter i än.

Gonzalita sa...

Ämen hellooo stylish lady!!!
Supernice att ses igen, om än i cyber. Din blogg är fab, särskilt alla vackra foton.

Sweet dreams och kör hårt hårt imorgon!
Vi ses, hälsningar
// Gonzalita

Batbut sa...

Så skönt att se fram emot att gå till jobbet, härligt! Och ser att det finns ett uppdämt bloggbehov *s*. Gagga är verkligen tbx igen

Anonym sa...

Lycka till!

Och tack för senast nu :)

Kram!

Gagga sa...

Bloggblad! Godmorgon! Jag är uppe med tuppen, o fick tid till att sätta mig här ett tag innan det är dags! Nu får vi väl se hurpass lustfylld studiedagen bliver! Kram från den pälslösa!

Gonzalita! Välkommen hit! Nu blev jag glad! Glömmer aldrig dig o de andra beautyqueens, er uppsminkning på damrummet o alla
stänkare innan det var dags att gå hem från Clarion. Vi hörs o ses!

Batbut! Jo det känns gôrbra, o vilken flod av bloggideer det finns i mitt gagghuvud!!! Vänta bara!

Jessica! Tack o Tack för suverän djur- o husvakt!!! Ha en skön tredje semestervecka! Kram tillbaka!

Lyckliga Grodan sa...

läser just i en bok om att lärandet är kopplat till våra glädje och lustcentra i hjärnan.. sprid din glädje ochlust till eleverna gagga.. då blir det kanon.. jag är säker på att det är just det du gör...

Anonym sa...

Vilka fina fläckar:)

Theron o familj sa...

Säger också lycka till!!

Gagga sa...

Hej! Nu är jag hemma o har just lagt in dagens "rapport". Blir inte så mycket om skolan sen, jag lovar! Det finns ju så mycket annat som rör sig inombords o runt omkring en Gagga.
Jo det går bra att jobba! Synd bara att det ska ta så mycket tid!
Men utan lust o glädje går det inte!
Tack för alla lyckönskningar!
Sänder styrketankar till er alla!