tisdag, september 06, 2005

Efter en lång arbetsdag



13 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj, men jättesöt ändå! *skratt*

Gagga sa...

Urpumpad, tömd på all energi....

Lyckliga Grodan sa...

oj, du ser helt enkelt upphängd och nersläppt ut, som min farmor brukade säga...

Ilva sa...

Man riktigt forstar hur du kanner dig...

PGW sa...

Ja alltså du får ursäkta men Mamsens lilla Ebba är sötare ;-)

The Female Dinousaur sa...

Känner du dig som om någon haft handen i dig hela dagen?
Näe, sorry - nu blev det ju jätteäckligt... :-)

Anonym sa...

Oj vad du ser platt och trött ut! jag skickar lite nybakta energikakor genom rymden.. fånga!

Gagga sa...

Lyckliga Grodan! Jaa, och som ett utsketet äpplemos,som min mormor brukade säga...

Ilva! Tack för förståelse!

PGW! Och dessutom mår hon säkert som den prinsessa hon är.

Biggis! Just det! Går andras ärenden dag efter dag o när jag kommer hem o äntligen får göra vad jag vill, då orkar jag inte...

Tant Monica! Tack för omtanken! Ska gapa stort när jag går ut sen.

Sallin sa...

precis som jag efter heldan på IKEA :)

Gagga sa...

Sallin! Kollade din vesna björn o den hade stora likheter med min ihåliga katt. När luften gått ur...

Bloggblad sa...

Om du lägger en näsduk över näsan och ställer en mugg med honungsvatten bredvid, så har du mig på bild...

Anonym sa...

E missen lite lessen? mvh G

Gagga sa...

Bloggblad! Stackars dig! Blir säkert förkyld själv nu, med alla snoriga ungar runtomkring.


Gnosan! Välkommen hit! Nu blev kissen genast mycket gladare!