måndag, september 12, 2005

På Konsum

11 kommentarer:

Ilva sa...

ar det konsum???

Ilva sa...

nu sag jag ju titeln-jag ar lite rinko for att jag ar sa avis....

The Female Dinousaur sa...

Vackert - som vanligt!

Batbut sa...

latar mig lite och skriver en kommentar för alla: LÄCKERT! Blev pigg igen och klart inspirerad! Trots att jag inte lyckades hitta några miljonärer utan får jobba ett tag till ,har jag bestämt för att jag ska gå lite inspirationskurser i höst - bl a fusing mums!

Cornelia sa...

Gagga, det måste vara gröna konsum. Bra reklambild - sälj den!

Gagga sa...

Jo det är Konsum, ett helt vanligt Konsum i det expansiva gränssamhället, där halva Norge handlar, och så lilla jag...
Lovade "frukttanten" ett collage. Får dra ut ett o plasta, o ge henne. Hon bjuder kanske på en banan.
Oj Batbut är du hemma! Måste kolla hos dig o er övriga sen.
Puss på er alla!

maruschka sa...

...då undrar jag på VILKET Konsum för så där fräscht är det inte där jag ibland handlar?...*s*

PGW sa...

Instämmer med Maruschka, sådär ser inte mitt Konsum ut!

Gagga sa...

Maruscka o Pale Green! Jo detta Konsum är mycket bra. Där blir inget liggande, för det är en otrolig norgehandel igång. Alltid färska fina varor.

Mette! Tack snälla goa Mette!

Hannele på Hisingen sa...

Fin collage, jag gillar också att fota frukt och grönt.

Gagga sa...

Hannele! Så roligt att du hittat till min blogg o till ett av mina collage från i höstas. Blir så glad. Nu har jag kollat din blogg o blir så glad över att hitta någon med trädgårdsintresse. Har en stor underbar o tämligen vildvuxen trädgård.