söndag, september 04, 2005

Läsövning

32 kommentarer:

Ilva sa...

Vilka trevliga o positiva ord att lara sig lasa med!

Gagga sa...

De här gamla plancherna är så roliga tycker jag. Har fler. Märkliga ordval!
Roligt att ta fram när man har fest o låta folk provläsa högt! (alkotest)Hi,hi!

Ilva sa...

Ja, hojdar test!

Batbut sa...

de är faktiskt som konst *s*

Batbut sa...

gagga, såg Du inlägget hos Mamse i mitt namn? Läbbigt, men det är garanterat inte jag. Tror jag ska kolla hur man byter namn och password direkt!

PGW sa...

Jamen hörni, vad gör vi nu då när det uppenbarligen dyker upp fejk-bloggare? Suck. det här var ju så kul att ha kontakt med så många trevliga människor och "vardagsprata" med. Aldrig får man ha riktigt kul :-(

Batbut sa...

så lågt och så barnsligt, men jag tror att vi som "känner" varandra förhoppningsvis ser igenom det. Så onödigt bara att lämna en dum kommentar hos Mamse när hon just nu inte är i topp

Anonym sa...

Härlig läsövning!
Ge inte upp för nån terrorist!!! Upp med dennes ip-nummer!!

Gagga sa...

Vad tusan har hänt? Jag har haft gäster sen klockan två. Nu måste jag kolla vidare...

Bloggblad sa...

Som jag skrev hos Batbut - ingen tror att hon skulle skriva nåt så dumt! Vi känner väl varandra för bra för det? Ingen anledning till oro.
Jag gillar att denna läsövning befrämjar ihopskrivningskonsten!!! Markerat med bindestreck, så tydligt och bra. Jag är ihopskrivningsfanatiker och får kräkreflex när jag läser särskrivna ord. Kan inte hjälpa det. Står mycket lättare ut med stav- och grammatiska fel än med "sär skrivning".
Herr Sandal och Prins Korv håller säkert med mig, liksom han som i tidningen sökte efter en mörk hårig sjuk sköterska...

Gagga sa...

Hej alla! Det var inte bara Batbut som hade en falsk kommentar. Det finns en som står i mitt namn där Mamsan utpekas för att vara tråkig o nån Annica Tiger är inblandad. Mamsan tråkig? Så dumt, så dumt.
Men hur kan någon veta våra kodnamn? Tror inte jag törs skriva på fler ställen än här...och hur länge .... Hur gör vi???

Batbut sa...

har IP nr och det kommer snart, på en blogg nära Dig *s*

Gagga sa...

Batbut! Varför valde han/hon ut oss två?

Batbut sa...

Ingen aning, men han/hon gav kommentarer från Biggis hos mig oxå. Personen ifråga har varit inne hos mig ett 20 tal ggr idag. Har lagt ut ett meddelande till honom / henne innan jag gör en abuse anmälan. Vill Du ha IP nr? det är en telia adress

Gagga sa...

Ja tack! Kan ju isåfall kolla om o när han /hon är här. Men hur vet man sitt eget IPnummer?

Gagga sa...

Ett visst IPnummer har besökt mig 26 gånger idag!!!!

Gagga sa...

Batbut! Jag har mailat till dig!

Batbut sa...

maila mig IP nr så ser vi om det är samma! Jag har iofs varit typ 100 ggr hos Dig idag, för att se om Piraten var där

Gagga sa...

Oj det var kanske ditt nummer jag skickade till dig!

Gagga sa...

Känner att snart plockar jag fram en riktigt läskig bild!

Ilva sa...

jaaa

Gagga sa...

Ilva! Har inte hittat nån ihjälhackad pirat att fotografera än.

Gagga sa...

Batbut! Tack för mailet! Numret du nämnde har inte varit inne hos mig idag. Tack för att du visade mig var mitt eget IP-nummer står. Nu kan vi ju faktiskt blockera Piratens nummer där också.

Batbut sa...

fast du blockerar inte "inträdet" på bloggen där, bara att det inte tas med i räknaren!

Gagga sa...

Så fel jag tänkte i min desperation.

Anonym sa...

Men vet ni inte erat eget ip,, eller hur ni kan se det varje gång ni är här ute???? ute (loggar in)

Gagga sa...

Rira? Är det du Rita eller? Nu börjar man bli alltmer misstänksam.

Gagga sa...

Hoppas allt lugnat ner sig till i morgon. Nu får vi sova på saken

Godnatt!

Bloggblad sa...

Ska man skriva i annans namn, bör man stava rätt till det... rira... Lite gulligt - för jag gissar att rita inte bytt namn.

Jag har råkat ut för elever som skrivit under med förälderns namn, felstavat... inegärd... Det gick inte fru Bloggblad på.

Gagga sa...

Ja du Bloggblad, detta var en pärs.
Tappade totalt gnistan. Känner ingen som helst lust att varken kommentera eller lägga in nånting.
Energitjuv var han/hon.

Ilva sa...

Gagga, gulliga gagga. Sag pa min blogg att du deppat ihop men det gar jag inte med pa skall du vet! Nu tar du o lagger ut lite fina bilder annars sa blir det ingen limoncello pa partyt!!

Gagga sa...

Tack Ilva! Nu kom du i rättan tid, för jag satt här o tänkte skita i allt det här. Men okey då, nu ska jag leta bland mina bilder.
Kram!