måndag, september 12, 2005

Skogens mjuka matta

10 kommentarer:

Cornelia sa...

Gagga, du blir bara bättre och bättre. Ilva, har du sett vad hon kan?

Anonym sa...

En fröjd för ögat,, tack!

Ilva sa...

Jaaaa-aaaaaa vad fint! Jag blir sa AVIS.....

PGW sa...

Åååh får jag lägga mig där och gå i idé så väcker du mig till våren?

Bloggblad sa...

Betydligt sundare än det vi hittade på buffébordet på båten...

Men vad säger dom på Konsum när du smyger runt med kameran? Och vad säger skogsvättarna om det?

Gagga sa...

Oj här har jag suttit i min egen lilla bildvärld o inte märkt att jag fått kommentarer, både här o där.
Bättre o bättre, njaaa, roligare o roligare blir det iallafall, o jag är glad att ni tycker om det jag gör. Tack!
Men, Ilva! Hörrudu, kom inte med ordet avis här inte. Du är i en klass helt för dig själv. På topp!
PWG! Det finns små hålor här o där med vacker mossa däri. Skulle själv gärna gå i idé vid den här tiden (något senare, 1 nov. så där)
Vättarna älskar när någon gör hemreportage i deras domäner o Konsumchefen är en f.d. bildelev, o han tyckte det var trevligt att jag kom in o fotade istället för att handla idag. Han är förresten själv en superduktig naturfotograf. Förresten så jobbar min syrra på detta KOnsum också...

Anonym sa...

Vilka fantastiska collage, njuter av allt du visat ! Jag blir verkligen inspirerad.

Gagga sa...

Tack Gunsan!

Humlan sa...

Denna mjuka matta vill jag vila på! Rofylld och vacker som ger en energin tillbaka...

Gagga sa...

Välkommen lilla Humla!