fredag, september 02, 2005

När barnen gått hem....



.....leker skuggorna kvar.

23 kommentarer:

Ilva sa...

Nu ar det jag som maste fraga: hur har du gjort detta underbara???

Batbut sa...

Gagga, jag förstår varför Du är bildlärare *s*. Urläckert! Tänk så mkt kreativa människor det finns här i Bloggland!

Gagga sa...

Ilva! Bilderna tog jag i går e.m. utanför skolan. Ett underbart ljus o skarpa skuggor. Motiven bara fanns där på lekplatsen. Tog fyra bilder. Alla fyra med här utan minsta manipulation.

Theron o familj sa...

Håller helt och hållet med Ilva och Batbut!

Gagga sa...

Batbut! Tack! Vi är många, vi är starka! Vi måste träffas snart. Åker till Stockholm i höst nån gång. Kommer att meddela här på bloggen, när o var jag sitter med ett speciellt kännetecken för att ni ska hitta mig. Jäklar vad kul vi ska ha!

Gagga sa...

Goa Mamma Mu! Tack! Du möter väl också upp om jag kallar?

Ilva sa...

o fargerna?

Ilva sa...

dessutom sa tycker jag att du kan vanta med att kalla ihop alla tills jag kommer upp efter jul....

Ilva sa...

men nu forstod jag ju att VAGGARNA har dessa fin farger! tala om rinko...

Gagga sa...

Ilva! De fanns på plats. Det är själva ställningen till klätterrepen som är målade i rött o blått. Skolan o denna lekplats har bara ett år på nacken, så allt är vackert o genomtänkt.

Vi ska ha många träffar. Vi kommer säkert att träffas du o jag o fler därtill.

Theron o familj sa...

gagga! Jag kommer!

Theron o familj sa...

Men du, glöm inte att vi ska till Öland också. Och krypa på alla fyra bland alla blommor..=)
Nu slog det mig plötsligt! Blir vi då sådana däringa "ölands-tokar"?

Gagga sa...

Mamma Mu! Det har jag inte glömt. Det blir nästa sommar det o då känner vi ju redan varann. Ölandstoken blommar för övrigt för fullt här utanför, för första gången uppskattad.
Börjar redan nu fundera ut var i Stockholm jag ska placera mig o vilket kännetecken jag ska ha!

Bloggblad sa...

Jag blir mer och mer sugen på att åka på träff. Jul eller sommar? Jul i Värmland och sommar på Öland? Vandrarhem? Visst vore det kul.
Nu när jag läst här fattar jag. Först trodde jag ni hängde upp eleverna på er skola...

Anonym sa...

Å så vackert!
Gagga,, nu får du snart ge oss okunniga i detta fotoämne en kurs,,,jag står först i kön!!

Gagga sa...

Bloggblad! Jaa,jag vill se er alla! Vi kan nog ha hur mycket roligt som helst.

Men inte trodde du att vi hängde upp våra barn.... huuu så hemskt!

Gagga sa...

Rita! Det finns inga knep! Bilderna bara finns där.....överallt!

Batbut sa...

Hallå! Vi skulle ju ha en blogghelg ute i trollskogen i vårt sommarhus! 12 sängplatser räcker väl en bit? *S* Jag vill också vara med! Snälla...

Gagga sa...

Batbut! Klart du ska vara med om vi ska till ditt sommarhus, o klart du ska med när vi ses överhuvudtaget!

Gagga sa...

Alfahanna o Loretta! Om jag inte hade druckit någon öl för mycket hade jag tagit en tur till Valvet o kramat om er båda! Oj jag minns Loretta utsträckt på ett spännpapper o någon ritade av och..... Var rädda om er tjejer!!!!
Glömmer er aldrig!!!! Kram, Kram Kram........

Cornelia sa...

Så vackert

Cornelia sa...

Jag kommer - säg bara till!

Gagga sa...

Cornelia! Tack! Jag meddelar var o när o ser fram emot att träffa dig o de andra.