torsdag, september 15, 2005

Varm hälsning

14 kommentarer:

Ilva sa...

det ser ut som klimatkartor nar det ar heat wave! Ar det det? Harliga orangea och roda nyanser!

Gagga sa...

Det är närbilder på rostig bränd bilplåt. Något färg- o ljusförstärkt.

Ilva sa...

haftigt!!!

Gagga sa...

Tack!

Cornelia sa...

Wow! Vad häftigt!
Var det det du höll på med när du var så tyst häromdagen?

Gagga sa...

Cornelia! Har faktiskt haft det här collaget klart sen i söndags då jag tog bilderna.
Dagen jag inte bloggade blev det inga bilder alls.

Bloggblad sa...

Och jag gissade på blodbrover från en "hot" 50-plussare...

Gagga sa...

Bloggblad! Ha, ha, ha, hi hi....!!!
Så sant! Det fanns en sådan tanke bak mitt rubrikval.

Theron o familj sa...

Och jag som skulle gissa på 1.satellitbilder, eller 2. mögel i närbild, och så var det plåt?!

Batbut sa...

vackert bruden! Men vars är Du? Har inte sett Dig hos mig på länge... "snyft"

Anonym sa...

Görtjusigt!!! Men nu har vi sett dom i flera dagar,,,,har du rymmit?

Gagga sa...

Hej tjejer! Har haft det aningen hektiskt sista veckan. Men nu har jag äntligen plockat in något färskt. Har läst alla era bloggar i smyg på jobbet, men har inte hunnit skriva kommentarer. Har inte glömt någon av er.
I morgon reser jag utomlands. Återkommer med rapport så snart jag kan
Kram på er!

Anonym sa...

Så läckert.....var får du alla ideer ifrån.....??? Rostig bilplåt är ju inte det första jag tänker på att fota iaf.....suveränt!!!!

Gagga sa...

Tack Alex! Jo jag ser bilder i allt! Huvudet är alltid fyllt av ideer . Skulle behöva flera liv för att förverkliga alla.