måndag, september 26, 2005

Lite grönt

12 kommentarer:

Cornelia sa...

Japanskt på något sätt. Lugnt, rent...

Ilva sa...

ja, det far mig att tanka pa bambublad.

Anonym sa...

Jag tycker det känns upproriskt, ett mönster som protesterar mot att inrätta sig!
U

PGW sa...

Mmm skönt. Grönt.

Bloggblad sa...

Purjulök blev jag sugen på

Gagga sa...

Tänk så man kan lura ögat o fantasin:
min trädgård och blad från vissnad iris,
blev till Japan o bambublad...

Orkar inte skriva någon text idag. Har jobbat idag igen, o ägnar kvällen åt att leka vidare med alla bilder jag tog under helgen.

Gagga sa...

Och medan man skriver svar på kommentarer, dansar det in nya kommentarer.

Nej Ulrica, det blir inga fina mönsterrapporter i Picasa. Det här känns nästan lite som Carina Häggs mönster. Lite fräckt.

Och grönt....och skulle lika gärna kunna vara purjolök.

Anonym sa...

Läckert och uppkäftigt! Med din förmåga till uttryck och ditt öga!
U

Anonym sa...

Suckar och njuter. Gud, vilka vackra bilder du tar!

Gagga sa...

Ulrica o Foxy! Tack snälla ni för uppmuntran!
Och Foxy som är här för första gången: Välkommen hit!

Anonym sa...

Tack så mycket, Gagga. Det är dock andra gången. Förra gången kallade jag mig nog Johanna eller Fretardo. Fortsätt publicera sådana där vackra bilder! Jag inspireras.

Gagga sa...

Du är välkommen vad du än heter.
Roligt om jag kan inspirera dig!