torsdag, september 29, 2005

Vildvin



10 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Vi på Kantarellen sa...

Bara jag som stavade som en kratta!

Vackra bilder... har du manipulerat dom... lite?

Gagga sa...

Åkte till Arvika. Fastnade utanför Kommunala musikskolan i fascination(stavas det så?)
Så här kom bilderna till: Först klättrade jag på väggarna o målade bladen. Sen slet jag loss stuprännorna o flätade ihop dem.
Sen tog jag bilder på hela härligheten .... slutligen slet jag en hel jäkla torsdag för att få in bilderna här ...och nu är jag trött på höstfärger. I morgon ska ni få vila ögonen i den sista grönskan...
;)

Bloggblad sa...

Jaså var det så enkelt? Jag trodde det var en invecklad stickning...

Cornelia sa...

Jag är mållös, om det inte vore kolmörkt ute och dags att sova skulle jag kasta mej ut med kameran, superduper bilder!
Gagga du är bäst (ikväll)!

Men jag kommer igen.

Måste bara titta till Ilva och se vad hon har hittat på. Godnatt!

Anonym sa...

Vi har också vildvin klättrande upp längs husknuten och det är så oerhört vackert!

Ilva sa...

Gagga! Stuprorsbilden ar STUPENDO!!! Tutto fantastico, come sempre...

Gagga sa...

Tack alla/ Grazie tutti!
När jag efter torsdagens "Bloggervägrartainbilderstrul" var jag så ilsk så jag faktiskt såg rött, o det blev färger därefter. Undvek att skriva. Hade annars tänkt mig en utläggning om färgens o ljusets betydelse för den med känning av höstdepression. Skulle ha blivit en härlig lektion det av en höstilsken pedagog.
Kul det där att det såg ut som en stickning. För jag har faktiskt börjat sticka igen o det känns helt underbart befriande...
Varför skriver jag så mycket här nu då?
Måste lägga in nåt annat nu för att dämpa det röda.

Anonym sa...

ALLA dessa röda bilder vill jag "knycka". Jösses så vackert!

Gagga sa...

Får du inte. Men du får titta så mycket du vill.