lördag, september 10, 2005

Lycklig

7 kommentarer:

Ilva sa...

DET blev valdigt lyckat, nar jag provat det sa har det inte funkat nage bra! Men nu maste ju jag med fa till det!! Du utmanar mig!

... sa...

Vilken härlig bild!

Gagga sa...

Ilva! Vilka möjligheter det finns. Gjorde många experiment i går kväll. Har sparat några.


Kimmi! Tack! Och så roligt att du tittade hit! Nu måste jag kolla hos dig.

Cornelia sa...

Vad häftigt - dina bilder lever - nu vill jag också börja leka med bilder

Gagga sa...

Cornelia! Tack för de orden! Du gör mig glad. Känner att jag snart klarar att börja måla igen.

Lyckliga Grodan sa...

det där är ju en trickig en.. jag får bara konstigheter när jag provar.. men så är jag ju nybis så det ryker om det..
vackert blir det för dig.. och jag njuter

Gagga sa...

Men visst är det roligt!
Har bättre grejer på lut.