fredag, september 09, 2005

Rött i min gröna vildvuxna trädgård

17 kommentarer:

Ilva sa...

Nu har du varit inne o klickat igen o det blev lika vackert som vanligt! O jag slar vad om att Rita kommer att gilla det, maste dit o tipsa henne. Fortsatter mitt jobb pa fulcallaget, finns sa MYCKET att dokumentera!

Anonym sa...

Hej Gagga!
Nu kom jag in här, från Ilvas blogg. Det är fantastiskt så vackert, har njutit dina bilder och kommer säkert att läsa också...
Tack! U

Cornelia sa...

Gagga Du lirar helt i samma liga som Ilva bildmässigt tyckar jag. Och Ilva, nu minns jag vad fulcollaget är tror jag. Du sa att inte allt var vacket i Italien, vilket skulle bevisas med bilder.

Bloggblad sa...

Snyggt! Jag blir så sugen på att gå ut och fotografera, men nu är batterierna i kameran på upphällningen och jag måste spara lite av dom till kulturkryssningen jag ska på på söndag!

Gagga sa...

Ilva! Jo nu lyser, nypon, rönnbär o äpplen röda, o i bakgrunden de röda dahliorna.
Dålig skärpa i bilderna, men gick fint att trixa med så här.
Bosse fick se collaget i morse o frågade om jag hade tagit bild i en hög fröpåsar! Ser faktiskt ut så.
Fulcollaget ska bli kul att se!

Gagga sa...

Ulrika! Välkommen hit! Dig tror jag faktiskt jag sett på bild i Ilvas blogg i somras.
Så roligt att du tycker om vad du ser här. Hoppas du återvänder. Har ju lovat dig ett Konsumcollage. Det kommer!

Gagga sa...

Mette! Gott att höra att du fått sova! Åh, jag smygläste din enorma berättelse från min dator i bildsalen. Så bra berättat o så ruskigt. Vilken jävla "lärare"!

Bildprogrammet heter Picasa.

Gagga sa...

Cornelia! Tack, det var ett bra betyg! Jo Ilvas fulcollage handlar om att hon vill visa att allt runt henne inte är så vackert. Vilken uppgift! Jag påstår nämligen att även det fula blir vackert i Ilvas bilder.

Gagga sa...

Bloggblad! Ladda batterierna för tusan, så du har många bilder med hem!

Anonym sa...

Åh så vackert,,,jag blir såå lycklig av att se röda färger. Avundsjuk blir jag åxå på din otroliga förmåga med foto! Tack för dessa bilder!

Gagga sa...

Rita! Vet att rött är din färg o önskade att du skulle titta in.
Det är mycket rött runtomkring i det gröna nu. Njut!

PGW sa...

Jag hänger med Rita i jakten på rött! :-)

Anonym sa...

Jag älskar också rött.....och nu saknar jag verkligen hösten :-((

Lyckliga Grodan sa...

ok.. jag som nu fått lite grepp om både kamera och picasa ska oxå försöka jaga rött.. kan ju börja med mina hallonplyschisar..hi hi

det här är jättekul... tack Gagga och Ilva och alla andra som inspirerat och smittat mig med fotolust

Gagga sa...

Hej alla ni som skrivit medan jag varit i Arvika!
Roligt att jobba med rött mellan varven. Har mer än det här. Och roligt att kunna inspirera er till fotografiska äventyr.

Nu ska jag skriva en blogg.

Ilva sa...

Gagga! Fulcollaget nr 1 ar publicerat!!

Gagga sa...

Ilva! Fult o fult. Det blev som jag anade. Fula saker i dina händer blir vackra.