tisdag, september 27, 2005

Flätade tallstammar

11 kommentarer:

Theron o familj sa...

Det ska vara en bildlärare för att lyckas med det här konststycket! (Mäkta imponerad)..

Ilva sa...

Gagga, har du kommit pa nagot satt for att bestamma hur manga bilder det blir i collaget? (mer an att det maste ga jamt ut sa att saga om man inte vill upprepa bild men om man stoppar i tre bilder o vill fa 9 av det??)

Cornelia sa...

Himla snyggt och påhittigt!
Jag har förresten samma fråga som Ilva, hur bestämmer man antalet bilder?

Gagga sa...

Mamma Mu! Jaa du, det ska till en riktig seg gammal bildkäring för att lyckas med konststycket att fläta med 10-meterstallar;)

Ilva o Cornelia! Jo jag har en metod, men måste nog in o göra ytterligare ett collage för att kunna förklara. Man måste räkna en del o tänka ut helheten i förväg, annars får slumpen träda in.
Återkommer om detta.

Ilva sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Ilva sa...

hoppas pa din hjalp....

Gagga sa...

Ilva! Klart du ska få, om jag nu kan förlara skriftligt. Kopierar o lägger in i bestämd ordning... Återkommer i ämnet. För trött för att få till det.

Oj, du har ju lyckats få in ett foto i din kommentar. Fint! Sånt kan inte jag.

Cornelia sa...

Ser fram emot det pedagogiska instruktionen...

Gagga sa...

Cornelia! Frågan är om jag klarar det där, kan ju inte ens stava i mina kommentarer. :)

Kram från den trötte pedagogen

anna sa...

Gagga: att lägga in ett foto bland kommentarerna är lätt...det är samma bild som finns i den presentation....

Gagga sa...

Anna! Jaha, där ser man. Har ju ingen bild där nej.