måndag, september 12, 2005

På lingonröda tuvor

7 kommentarer:

Ilva sa...

Du ger mig ju komplex manniska!!!

Anonym sa...

Schyssta lapptäcken, jag visste väl att det skulle bli vackert när du fotade ditt konsum, Gagga! Allt beror på huur man ser, kanske på vilket humör man är...
U

Cornelia sa...

Nu har du släppt loss vill jag lova. Det här var kul. Och tänk vilka stordåd det ska sporra Ilva till.

Gagga sa...

Ilva! Nänänä! Du i lingonskogen med en kamera DET skulle bli bilder det ( fast inga lingon i hinken förstås)

Sandra! Wooow på dig själv du!

Ulrica! Just lapptäcken, tröttnar säkert snart på dem. Då blir det nåt annat. Konsum går ju att fota på många sätt. Tog ett antal onyttighetsbilder där också, men de blev för få o inte speciellt inspirerande... Kände mer för lysande färger o nyttigheter idag.

Gagga sa...

Cornelia! Jo här sprutar bilderna fram. Det värsta är att jag har mycket mer på lager. Bildmani? Ja värre saker kan man råka ut för.

Cornelia sa...

Det inspirerar

Gagga sa...

Cornelia! Då är jag mycket nöjd!